Na początek chciałabym, żebyście napisali sprawdzian z całego roku. Ocena z tego testu będzie najważniejszą oceną, jaką możecie zdobyć w 2 klasie. Mocno trzymam za Was kciuki!!!
Zaczynajcie:
https://www.google.com/imgres?imgurl=https://gfx.radiozet.pl/var/radiozet/storage/images/co-gdzie-kiedy-jak/prima-aprilis-2020-co-to-znaczy-kiedy-jest-i-jaka-jest-historia-tego-swieta-data/1087487-1-pol-PL/Prima-Aprilis-2020-co-to-znaczy-kiedy-jest-i-jaka-jest-historia-tego-swieta-DATA_article.jpg&imgrefurl=https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Prima-Aprilis-2020-co-to-znaczy-kiedy-jest-i-jaka-jest-historia-tego-swieta-DATA&tbnid=R6Cc8eMHlomv3M&vet=1&docid=mvqXzXCBtdLJZM&w=780&h=520&q=prima+aprilis&source=sh/x/im
Już??? Ale szybko!!! Świetnie!
Teraz bierzemy się do pracy, przygotujcie, proszę, podręczniki, ćwiczenia i zeszyty do języka polskiego.
I mam prośbę, spróbujcie pracować nad lekcjami sami. Poproście rodziców o pomoc tylko wtedy, kiedy będzie Wam niezbędna😊 Pamiętajcie, że mocno w Was wierzę!!!
1. Otwórzcie podręczniki na stronie 86 i przeczytajcie wiersz, spróbujcie ustnie odpowiedzieć na pytanie: Jakie marcowe zmiany w pogodzie zostały przedstawione w wierszu? Teraz przejdźcie do zadania 3: odszukajcie w wierszu 5 czasowników i podkreślcie je ołówkiem.
Pamiętajcie!!! Czasowniki odpowiadają na pytania: Co robi? Co robią? Co się z nim/nimi dzieje?
Przygotujcie swoje zeszyty. Zapiszcie temat: W marcu jak w garncu. Pod tematem wypiszcie podkreślone przez siebie czasowniki i spróbujcie określić ich czas (przeszły, teraźniejszy lub przyszły) np. gotuje się - cz. teraźniejszy
Gotowe? To czas na ćwiczenia. Otwórzcie je na stronie 76 i zróbcie ćw. 1
Przypominam! Rzeczowniki odpowiadają na pytania: Kto? Co? Są to nazwy rzeczy, osób, roślin, zwierząt!
Nadszedł czas na chwilę wytchnienia! Weźcie wodę, zróbcie kilka łyków i zatańczcie😇
Po krótkiej przerwie czas na dalszą pracę.
2. Czas na ćwiczenie 2. Wybierzcie sobie obrazek i przepiszcie do zeszytów jeden z poniższych opisów:
Na pierwszym obrazku jest słoneczna pogoda. Świeci słońce. Widać jasne, pierzaste chmury. Na drzewach pojawiają się młode, zielone pąki, które rozwijają się do słońca.
lub
Na drugim obrazku jest ponura pogoda. Wieje gwałtowny wiatr i przechyla drzewa. Sypie drobny śnieg, a na ziemi leży nieduża pokrywa śnieżna. Chmury na niebie są ciemne.
3. Teraz zajmijcie się ćw. 3, aby wykonać to zadanie możecie użyć słów znajdujących się w zielonej ramce w podręczniku na stronie 76.
4. I przyszła pora na ćw. 4
Zróbcie sobie chwilę przerwy! (Może macie ochotę na pyszny owoc?)
5. Poproście kogoś o przeczytanie tekstu w podręczniku na stronie 87, zwróćcie szczególną uwagę na przysłowia.
Czas na grę:
Udało się? Super!
Czy na podstawie wysłuchanego tekstu potraficie ustnie odpowiedzieć na pytania:
- Co oznacza przylot bocianów?
- Co symbolizują te ptaki?
Spróbujcie teraz wykonać zadanie:
6. Teraz ćwiczenie 5 str. 77.
7. Pamiętacie naszego robota...czas na zabawę z nim (str. 78 - 79)
Ogłaszam koniec na dziś!!! Możecie wreszcie odpocząć😊
7. Pamiętacie naszego robota...czas na zabawę z nim (str. 78 - 79)
Ogłaszam koniec na dziś!!! Możecie wreszcie odpocząć😊
Pani Moniko ale żarcik - dałem się nabrać.
OdpowiedzUsuńZrobiłem wielkie oczy.
Tymek
O to właśnie Tymek chodziło:)))
OdpowiedzUsuńJa też się nabrałam.Zuzia
OdpowiedzUsuńCzyli mój plan się powiódł:)))
OdpowiedzUsuńPani MONIKO, Żart udany, nabrałem się
OdpowiedzUsuńpozdrawiam
Ja też Wojan
UsuńPani Moniko, to było śmieszne!!!!!! <3
OdpowiedzUsuńAmelka
Pani Moniko, ja napisałam sprawdzian. Jak mi poszło?
OdpowiedzUsuńAmelka
Sprawdzian wszystkim oceniam na W!:))))
OdpowiedzUsuńSuper!
UsuńAmelka :)
Ha ha ha.Fajny kawał.Wojtek
OdpowiedzUsuńDzisaj Dzień Wagarowicza - trzeba odrabiać lekcje?
OdpowiedzUsuńTrzeba, trzeba:))))
OdpowiedzUsuń